luni, 30 ianuarie 2012

ganduri .sfarsit de ianuarie.

Simt fioriii cum ma cuprind in momente dulci, simt ca ma ridica pe sus de bucurie imi vine sa plang de fericire, nu vreau sa mi se termine starea asta niciodata, vreau sa ma simt mereu implinita , nu vreau sa pleci niciodata de acolo! Nu ma lasa sa renunt, pentru ca in tine ma voi increde! Iubeste-ma mult, asta mi-am dorit mereu, sa ma iubesti atat incat sa ma doresti mereu langa tine, sa nu ma lasi cand eu iti voi gresi.. asta e iubire adevarata. Ma stiu incapatanata si orgolioasa, exigenta si zburdalnica, nebunatica si nelinistita, dar in adancul inimii mele nu te-as parasi niciodata chiar daca nu te ascult cateodata! Simt iubirea cum imi strapunge inima si-mi darama lanturile si cauta cheia,simt ca sangele imi curge iar prin vene rapid si nu-mi mai lasa trupul rece... ma incalzeste cu fiecare drum parcurs prin interior de sus pana jos, de la inima pana la degete.
Ma trezesc in miezul noptii si ma gandesc la tine..mi-e cateodata atat de dor, simt ca suflarea mea vrea sa plece din mine sa abandoneze atat de mult trupul , si sa fie in prezenta ta, parca nu ma mai vrea pe mine,si ma uraste, te vrea doar pe tine. Ca un fum asupra mea se amesteca cu alte amintiti, si se intoarce la loc tare suparata.. imi spune ca nu-i dau voie sa plece, si ma cearta, dar eu imi doresc atat de mult sa o eliberez incat nu stiu cum sa-i spun ca nu stiu cum.
Nu vreau sa astept in zadar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu