duminică, 29 ianuarie 2012

Fara vaita viata e mult mai frumoasa.

Nu-mi mai plang de mila asa mi-am zis de azi inainte, orice se va intampla eu tot voi credea si nadejdea nu imi va cadea, voi fi tare ca o stanca, incapatanata precum o mireasa in ziua nuntii, credincioasa precum un copil de 3 luni care se increde in mama lui ca sigur ii va da sa manance atunci cand va tipa, si linistita precum apa marii. Stiu vor veni multe furtuni, si maree dar apele involvurate se vor retrage intr-un final pentru ca stiu asta din toata inima mea si simt ca cineva acolo sus ma iubeste si nu ma va lasa!
Asa ca..ai incredere si tu! In orice lupta vei intra biruiesti daca vei credea! Lasa grijile si temerile de-o parte si muta-ti gandurile intr-un loc cat mai departe, sa numai dai de ele sa te poata rasturna atunci cand crucea e prea grea. Nu te mai gandi la trecutul tau, ca tu traiesti ACUM, iar prezentul e mult mai important decat amintirile. Lucrurile pe care le faci acum te vor defini pe viitor, nu trecutul pe care incerci sa-l lasi in urma. Stiu ca ziua de azi maine o vei considera trecut, dar incearca s-o transformi usor in cele mai placute momente ale vietii tale. Nu te mai vaicari atat oricat de greu ar fii, fi fericit ca iti merge si rau, toate au un scop! Toate fac parte din tine si din viata ta.. trebuie doar sa accepti acest lucru si dupa ce vei realiza diferenta intre ce vrei tu neaparat si ce iti este dat, vei fi fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu