luni, 16 ianuarie 2012

Letter To God :)

Am visat mai d mult
ca voi pasi in Raiul Tau
ca voi intra in casa Ta, pururea

De-acum pana in veci sa stau in mana Ta.
Sa-mi alini ranile ce le am
Iar mangaierile Tale dulci sa presare sufletul meu
Am nevoie de iubirea Ta mai mult decat aerul
Am nevoie de puterea Ta mai mult decat orice pe acest pamant!
Vreau sa traiesc cu Tine mereu pentru ca Tu esti Tatal meu!
Ca un fiu risipitor, mi-am nesocotit scopul meu in viata
iar purtarea mea .. m-a adancit in lumea rea!
Imi pare rau pentru tot pacatul meu
Caci acum..va sta inaintea Ta..mereu.

Ahhh necuratia asta ma mananca si pe interior si pe exterior
Imi dovoreaza inima, plamanii, rarunchii,mintea!
Sufletul meu zace intr-o balta de sange
L-am sinucis fara sa-mi dau seama in fiecare zii cand ma negam de una singura!
Ma minteam si nu aveam puterea sa-mi dau seama de iubirea ce o tineam ascunsa.


A Ta zapacita fiica, Dori :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu