vineri, 20 ianuarie 2012

exploooozieeeeeeeee

Si cateodata numai am imaginatie , imi vin atatea ganduri emotii sentimente si risipa de timp in mintea mea incat
nu ma mai pot controla si simt ca sufletul meu explodeaza!
vreau sa ma exprin dar avalansa de cuvinte din mine nu ma lasa, am pe minut 756648474 de emotii, contrarieri, obsesii, amintiri, nu ma lasa deloc in pace, vor sa ma adanceasca
in intunericul hidos! in umbre de lumina neagra sa ma tarasca pe jos, sa ma unga cu sange si sa rada de mine intr-un final fericite ca mi-au castigat sufletul,
ah vor asta cu atata sete si obsesie incat simt ca raman fara puteri.. cer ajutor si nu-I mai simt prezenta, imi doresc atat de mult sa fie acum langa mine si sa-mi sopteasca.. "vei fi bine", este tot ce am nevoie sa pot lupta
, sa inving demonii astia nenorociti ce-mi dau tarcoale! Damn, simt ca in momentele astea navalesc prin mine si nu-mi dau pace deloc, strig din inima "ajutor" dar parca am ramas uitata undeva intr-un colt..si Cineva ma pedepseste aspru pentru toate porcariile pe care le-am facut si inca le mai
practic in momentul de fata.. Daca as avea un copil care sa-mi greseasca atat de mult, probabil la fel as proceda , as fi aspra si dura cu el l-as certa pana se va invata minte sa renunte la rautati si meschinarii!


Ma uit in oglinda si numai vad trup, vad decat o fata care incearca sa se lupte pentru sufletul ei, si fericirea ei pe acest pamant, parca de una singura , parasita de cine
trebuia sa fie acolo intotdeauna! Neascultata si infometata, insetata dupa dragoste. Deabia astept sa te intorci acasa la mine, sa ma ajuti tu sa fac curat pentru ca simt ca numai am putere sa dau atat cu aspiratorul..e prea mare casa,
intre timp cat ai fost plecat am mai facut un etaj, si o bucatarie, un dormitor, o sufragerie si o baie.
La mansarda numai spun ca totul e ravasit ... si gemuletul ala de pe acoperis trebuie neaparat curatat!
A batut vantul si ploaia atat de mult incat mai are putin si si sparge, cred ca ar fi bine sa vii cu altul ca ala numai rezista..
mai bine il inlocuiesc decat sa-l las asa! Si in ultima vreme casa se inunda tot timpu, s-a spart o teava si ajunge apa pana si in mansarda! mai are putin si da pe dinafara!
Are mare nevoie de un electrician, curent deja numai am, nu stiu cum o sa se aprinda tot daca am ramas fara curent , de generator numai spun ca mi l-au luat altii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu