sâmbătă, 12 martie 2011

“Reîntâlnire”


Se adună momente, sunete înalte și joase îmi înalță și coboară sufletul
Mă poartă pe aripi de eden
Îmi readuce vise dulci de altădată mă aruncă în comoara amintirilor
Se trezesc la viață .. primele cuvinte
Se îngroapă prezentul iar viitorul parcă nu există
Trupul meu e îngropat adânc în pământ
Sufletul parcă adie prin suflarea lentă a vântului de primăvară
Mă las purtată de fiecare mișcare a linilor melodice
Sentimentul e prea puternic, adâncește inima mea o inundă de speranță și iluzie
Deasupra mea : Cer
Dedesubtul meu : întinsul nemărginit al norilor
Alături : vise și speranță, dezgropate de ultimele tale cuvinte
Într-un final se coboară .. pământul e aproape
Mă răzbat să-mi uit existența aici
Să știu că sunt decât eu , cu mine . Și El .
Nu sufăr și nici nu aș vrea pentru că visarea mea
E fără margini în lumea asta rea
Tristețe !
Explică-mi TU
Ce înseamnă , pentru că eu numai știu de când am plecat
Parcă .. imi este dor de ea
Întrebări, deja mă afundă
Începe o "alta"
Trezește în mine ultima suflare de veselie
Zâmbesc și îmi aduc aminte de ai mei
De ultima ieșire în noapte afară
De strada goală și drumul rece
Și gânduri clare îmi luminează mintea
Fața e adiată de vântul groaznic și îngheț
Au înghețat toate odată cu trupul
Gânduri, întrebări, răspunsuri, sentimente
Știu doar că într-o zi
Vei dezgheța totul
Și vei lumina sufletul
Acum.. doar lasă-mă să fiu purtată
De fiecare iluzie lasă-mă să mă afund
În lumea mea
Și ține minte un lucru luptă și..
"Nu mă uita "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu